2 Haziran 2014 Pazartesi

2014 SAÇ MODASI


                           ELVEDA UZUN SAÇLARIM...
 
Yıllardır çok severek kullandığım uzun saçlarıma ocak ayı itibariyle elveda dedim. Üzülerek söylemeliyim ki aşık olduğum uzun saçlar bu sene "OUT"... Uzun saçtan kastım sanmayın ki bele kadar olanlar. Göğüs hizasında olanlar da buna dahil...
 
Geçen hafta Paris'teydim. Modanın merkezinde olunca Fransız kadınlarını da gözlemleme imkanım oldu. Oldukça şık ve bakımlılar. Hemen hiç bir yerde uzun saçlı Fransız kadınına rastlamadım. Sonra bizim sanat ve sosyete dünyasına göz attım, durum aynı. Bizimkiler de kısa saç modasına çoktan uyum sağlamışlar bile.. Bildim bileli uzun saçlı olan Çağla Şikel, Hande Acar, Sezer Derelioğlu, Esra Erol, Pınar Altuğ, Gülşen ve daha bir çok ünlü stil isim saçlarını kısacık kestirmiş.
                              
 
                             
 
                               
 
Dünya starlarından Beyonce ve Rihanna'da da durum aynı olunca, 2014 senesinin saç trendi anlaşılmıştır.
 
               "Maximum omuz hizasında olan KISA SAÇLAR.."
 

 
Siz de bu trendi yakalayarak modern ve şık bir görünüm elde edebilirsiniz.
 
 
 


Gülben Ergen'inki gibi çok kısa modellerle de bu trendi yakalayabilirsiniz.

 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder