11 Haziran 2014 Çarşamba

KOZMETİĞİN APPLE MARKASI

Siz belki biliyorsunuzdur, ben yeni keşfettim.
Champs Elysees'de yürürken bir güzellik marketine giriyoruz. Market dediğime bakmayın büyük bir mağaza Monprix.. Bir çok ünlü markayı satan bu mağazada direk ilgimi çeken daha önce Türkiye'de karşılaşmadığım, ismini pek havalı bulup da yanına yaklaştığım bir Fransız markası oluyor. Envai çeşit kozmetik ürüne sahip olan bu markayı satış elemanı zenci bir kızın yanıma gelip ürünlerini tanıtmasıyla tanımaya başlıyorum.
 
Merhaba   "Borjois" ... Hakkında hiçbir şey bilmememe rağmen seni daha ilk dakikadan çok sevmeye başladım.
 
Kadın, ne istersiniz diye sorunca ihtiyacım olan şeyin göz kalemi olduğunu söylememle pembeden mora, liladan, turkuaza kadar bir çok renk skalasına sahip göz kalemlerini elime sürmeye başlamasıyla elim gökkuşağı oluyor bile...Özellikle ultra black eye pencil tavsiyesiyle, bir siyah ve bir de su yeşili 2 göz kalemi alıyorum. Krem allıklarına bayılıyor, emin olamadığım için almıyorum. Ve dönünce pişmanlıklar başlıyor tabi,  çünkü göz kalemlerinin inanılmaz kalıcı olduğunu görünce Borjois'e aşık oluyorum.  Hem çok kolay sürülüyor, hem de makyaj temizlerken çok kolay çıkıyor. Ve "kalıcılık"... En önemli madde bu olsa gerek. Sabah sürüyorum gece yarısına kadar çıkmıyor. Senelerdir vazgeçemediğim Mac göz kalemlerini bile solluyor Borjois,  üstüne basa basa söylüyorum.
 
İstanbul'a dönünce bu markayı araştırıyorum. Boyner satıyormuş. Daha detaylı ürünlerini görmek isterseniz  http://www.bourjois.co.uk/  adresini inceleyebilirsiniz.


Ekşi sözlükteki bir yorumla yazımı bitirmek istiyorum:

"KOZMETİĞİN APPLE MARKASI" deniyor  Borjois için... Fransızlar gerçekten bu işi biliyor.
Yeni favorim son gözdem: BORJOIS
Deneyin pişman olmayacaksınız ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder