20 Mayıs 2013 Pazartesi

GÜNEŞ KORUYUCU KREMLER

Aslında güneş koruyucu krem dendi mi yaz kış sürmek lazım, fakat  sadece yazın ve tatile çıkınca sürmek geliyor benim aklıma:)) Belki de tembellik yapıyorum:)
 
Bugün sizler için benim kullandığım en favori güneş kremlerimden bahsedeceğim. Sağlıklı bronzluk için hepsini mutlaka alın. Bu kremlerle ben hiç soyulduğumu hatırlamam..
 
 
 
Güneşe çıktığım ilk günlerde yüksek korumalı faktörlerle tatilimin ilk 3-4 gününü geçiriyorum. Nivea'nın veya Garnier'in 20-30SPF kremleriyle işe başlıyorum.
 
 

 
 
 
Hafif rengim dönmeye başladığı ve kırmızılığı atlattığım anda  10 SPF ve 15 SPF'lik  daha az korumalı kremlere geçiyorum. Güneş koruyucu markam hemen değişiyor ve özellikle son 3 senedir kullandığım ve inanılmaz memnun olduğum Hawain Tropic'i bu konuda çok başarılı buluyorum.  Hem mis gibi kokusuyla hem de sağladığı bronzlukla favorilerim arasında mutlaka alın derim. Özellikle 10SPF'li olanı edinin.. Resimdeki 10SPF ve 15 SPF'li olanlar benim kullandıklarım. Güneşin daha yakıcı olduğu saatlerde 15 SPF'i , akşam üstü saatlerinde ise 10 SPF yi kullanıyorum.
 

Kakao ve havuç yağlarım ise yazın olmazsa olmazıdır. Tatilimin son 3-4 gününde ise sadece bu yağlarla kavruluyorum:)) Kavruluyorum diyorum çünkü ciddi anlamda korumalı olmadığı için müthiş yanıyorsunuz:))) Ondüla ve Sun Brown markaları başarılı, fiyat olarak da uygun..

 
Ve gelelim en büyük hatamıza, yüzümüze sürdüğümüz kremleri göz ve çevresine de sürüyoruz. Sonrasında Göz altı ve çevresinde oluşan yağlanmadan şikayetçi oluyoruz. O yüzden bu sene Lancaster markasının sadece göz ve çevresi için olanından alacağım.
Güneşin zararlarını bilmeme rağmen bronz ten benim için vazgeçilmezdir.. Pek severim yanmayı, güneşte yatıp saatlerce kavrulmayı...;)) Önemli olan bir anda yanmak değil kademe kademe yanıp kalıcı bronzluk sağlamaktır, bunu unutmayın.. O yüzden ben görmüş olduğunuz gibi 5-6 yağla gezen bir tipim:)) Sağlıklı ve kalıcı bronzluk için siz de bir kaçını edinin..
 
Sevgiler.. ;))
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder