16 Mayıs 2013 Perşembe

FAVORİ MASKEM: BAL MASKESİ

Benim en sık yaptığım maskelerden biri: bal maskesi
 
Her pazar,  rutin bir şekilde duş sonrası cildim için yapıyorum ve inanın çok faydasını görüyorum. Haftada bir yapmanız yeterli olacaktır.
 
İhtiyacınız olan tek şey ise bal...;))
İçine arzu ederseniz bir-iki damla da limon sıkabilirsiniz.
Cildinize sürüp 10 dakika bekletiyorsunuz.
Sonra ılık suyla yüzünüzü yıkıyorsunuz.
                                        
 
Bal cildi yumuşatıyor ve maske sonrası nemlendirici sürmüş gibi adeta bebeksi bir cilde sahip oluyorsunuz. Aynı zamanda cildi sıkılaştırıcı da etkisi var.
 
Kuru ciltler için ideal, benim gibi karma ciltler için ise bire bir...Farkı hemen hissediyorsunuz.
 
Bu maskeyi uzun zamandır yapan biri olarak henüz yapmadıysanız mutlaka ilk fırsatta denemenizi ve sonucu görmenizi tavsiye ederim.
 
Hiç zamanım yok diyorsanız da Nivea'nın bal maskesini öneririm;) Ama doğalındaki etkiye sahip olabilir misiniz bilemem;)
 
                                 Nivea Visage Besleyici Bal Maskesi 15ml.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder