4 Aralık 2012 Salı

ZARA SNEAKERSLAR ASH VE ISABEL MARANT'A KARŞI...;)

Aslında yine gönlümden geçen ayağıma geldi..Ayağıma geldi diyorum çünkü gerçekten ayağımda:)Aylardır bir sneakers modası var bildiğiniz üzere ve bu akımın öncüleri de Ash ve Isabel Marant markaları..Bu lüx markaların fiyatları 400-500$ olunca , bende çareyi beklemekte buldum...:)



Bunlar Ash sneakerslar...


Bunlar ise Isabel Marant Sneakerslar..Tarz olarak aynı olsalarda Ash markasının çok daha rahat ve kibar olduğu söylenenler arasında...

Gelgelelim, Hemen her yerde rastlar oldum bu sneakerlara ve sonunda yine dört ayak üstüne düşüp;)gönlüme göre olanı Zara'da buldum..:))Haftasonu alışverişimde bu yıl çok moda olan zımba detaylı Zara Sneakerları kaptığım gibi kasaya koştum. Çok rahat, aynı zamanda tarz bir ayakkabı..Üstelik hem spor hem şık kıyafetlerinizle kombinleyebilirsiniz. Özellikle şortların, taytların, eşofmanların, dar pantolonların, kısa elbiselerinizin altına biçilmiş kaftan;)))Üstelik gizli platformu sayesinde de boyu 5-6cm daha uzun gösteriyor;)Fiyatı:219TL
                                    

UZUN LAFIN KISASI ZARA SNEAKERLARS ASH VE ISABAL MARANTLARA KARŞI...;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder