19 Kasım 2012 Pazartesi

JENNIFER LOPEZ iSTANBUL'U SALLADI...

Küçüklüğümden beri Jennifer Lopez hayranı olan ben, 17 kasım cumartesi akşamı İstanbul Ülker Arena'daki konserindeydim:))

Onu yıllardır ekranlardan izleyen ve seven biri olarak çok heyecanlıydım;)





Konser alanı hınca hınç insan seliydi, 3 gece üst üste 14000 kişilik spor kompleksini doldurmak herkesin harcı değil...Saat tam 21.15 de nefesler tutuldu veeeee  J.LO sahnede...;)






Konser izlenimlerim:

Jennifer ekranlarda gorunduğunden cok ama çok daha guzel..;)



Konser 1 saat 45 dkydi, konser boyunca hic durmadan sarki söyleyip danscilariyla beraber dans etti. Muhtesem performans sergiledi. Sahnede su bile içmemesi dikkatimi çeken en önemli detaylardan.. Nota defteri bile yoktu. Bu durum bizdeki Türk şarkıcılara kapak olmalı!!!



Danscilarina bayildim cok fit ve yakisiklilardi:)) 2 bayan 7 erkek toplam 9 kişilerdi. Biri  tabiki sevgilisi CASPER'dı.





J.Lo, İncecik ve küçücük ellere sahip, tirnaklari da ince uzun ve oval manikurdu...El bilekleri ipince ihihi..:)Çok tatlı;) Kol ve karın kasları ise takdire şayan..:))

Kostümleri şahaneydi benim saydığım kadarıyla 7 farklı kıyafet değiştirdi. Konser boyunca dizinde dizliği vardı. Ayakkabilari ise bizim dans ayakkabilarindan, bileğine kadardı..



Saclarina, modeline ve rengine tek kelimeyle ba-yıl-dım...Yapaylıktan uzak inanılmaz doğaldı..

Vücuduna gelince beli ince değil, bacaklari kalindi..Dansçıların genelde bacaklarının kalın olması göz ardı edilmemeli..Çünkü dans ettiğim için biliyorum, belli bir süre sonra kas olmasından, o bacak normalin 2 katı oluyor.. Arkasındaki bayan  dansçılarında vücutları oldukça kalındı  veeeee kalcalarina gelince...;) 
Ekranlarda gorundugu gibi abartılıcak büyüklükte degil...Buna yakınen şahidim;) Sadece Yuvarlak hatlı olması onu çekici kılan yanı...Ve tabiki "medyanın abartması".. Fakat yaşına göre oldukça fit...Boyu uzun değil ama Sahnede devleştiğini ve muhteşem olduğunu söyleyebilirim...

2 zenci sisman kadin vokalle birlikte toplamda 8 kisilik 0rkestrasi vardı..Showlarina bayildimmm..Tüm şarkıları canlı canlı söyledi.



Konser sonunda Türk bayrağı açıp ona sarılması en duygulu andı. Bence o da Türkler'in sıcaklığını ve misafirperverliğini hissetti.. O da bunun karşılığında inanılmaz sıcaktı..Türkçe "seni seviyorum" dedi:)) Bir hayranından küpe, bir hayranından da atkı hediye aldı;)

ŞİMDİ DİYECEKSİNİZ Kİ BU KADAR GÖZLEMİ NASIL YAPTIN....:)))Haliyle tribünde oturan bu kadar detay veremezdi...;)
İŞTE GECENİN EN GÜZEL YANI: BU DÜNYA STARINI  SAHNENİN EN ÖNÜNDEN VİPTEN İZLEMEK OLDU;))
J.LO HAYRANI OLARAK KENDİMİ ÇOK ŞANSLI HİSSETTİM...;) BOL BOL FOTOĞRAF VE VİDEO ÇEKTİM;)
HER ŞEY MUHTEŞEM HATTA ÖTESİYDİ...

LOVE J.LO...

2 yorum: