7 Haziran 2012 Perşembe

EL VE AYAK BAKIM KREMLERİ...

Neutregena'nın "creme pieds callosites" ayak kremi , inanılmaz etkili ve yumuşaklık veren bir krem;)
3 çeşidi var:  nasırlaşmış ayaklar için, çatlak topuklar için ve ayak kremi...


Diğer kremim lapitak'ın ayak kremi, bu krem de en az neutregena kadar etkili ve bir çok güzellik merkezinde pedikür sonrası sürülen bir krem;)


Ayak sağlığınıza ve bakımına gereken önemi verin...Gerekiyorsa düzenli pedikür yaptırın...Benim et ve nasır problemim olmadığı için pediküre çok gerek duymam, ayda yılda bir işte...O yönden çok şanslıyım;)Ama yaz başlangıcı ve yaz bitiminde mutlaka yaptırırım...

Gelelim el kremlerime...

Neutregena ve Lapitak'ın el kremlerini de beğenerek kullanıyorum;)


El bakımıma ayak bakımımdan çok daha fazla önem veririm, çünkü ellerimiz her daim kuruyan, çatlayan yıpranan organımız, suya sabuna deterjana deymeye dursun:)) Tabi hal öyle olunca evde, işte, ofiste, çantamda her yerde farklı bir kremim var;)

Diğer kullandığım el kremlerim;
Hızlı emilen NİVEA el kremi , NIVEA SOS, ve NIVEA SOFT kremi kullanıyorum.




Ve geçen sene keşfetmiş olduğum Tamamen bitkisel içerikli  %100 doğal, içeriğinde hiç bir kimyasal olmayan: "LUSH" markası...
Bağdat Caddesindeki mağazasından bir çok ürünle birlikte "helping hands"el kremini de almıştım, inanılmaz etkili bir el kremi, saatlerce elleriniz yumuşacık kalabiliyor. Çok başarılı bir ürün yapmışlar. Henüz bu markayı keşfetmemişler için Bağdat Caddesi Vakko sokağında girişte mağazası bulunuyor, aynı zamanda Kadıköy Tepe Natilus gibi bir çok alışveriş merkezinde de var.
 http://www.lushturkey.com'dan/ diğer güzellik ürünlerine ve mağazalarına bakabilirsiniz; sabunlar, mumlar, doğal maskeler, şampuanlar, el ve ayak kremleri daha neler neler...


Sebamed hem cilt hem de vücut bakımım da yıllardır vazgeçemediğim markaların başında gelir. Sebamed'in el ve tırnak balsamı kremini kullanıyorum.


Ve mucizevi Argan Yağı...Her gün mutlaka 1 kez sürerim. Saç ve cilte de sürülen bu yağı, ben hem yüz hem de el bakımım da kullanıyorum.
Ben  http://www.arganyagı.com/ dan şubat ayında 50ml şişe-130 TL olanını almıştım, bir de30ml olanı var 100tl..  Yaklaşık 4 ay geçti hala kullanıyorum.

Sahteleri var ucuz fiyata, aman dikkat edin...!!! Hiç bir etkisini görmezsiniz! Ben çok memnunum.Tavsiye ederim;))

Argan yağıyla ilgili: Organik Argan Yağı yaşlanmayı önleyici, cildi besleyici ve tedavi edici özellikleri olması nedeniyle yüzyıllar boyunca Berber Kavmi kadınlarının güzellik sırrı olmuştur. Argan Yağı doğal ve etkili bir biçimde yaşlanmaya ve cilt kuruluğuna karşı savaşmaktadır. Kuru saçların nemlendirilmesinde hızlı ve etin sonuçlar verir. 
Bu ürünlerin hepsini halen kullanan biri olarak hepsinden iyi sonuçlar aldığımı söyleyebilirim..Hiç durmayın gidin alın;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder