29 Mart 2012 Perşembe

Tek Omuzlu Elbiseleri Nasıl Giymeliyiz ?

Siyah bir elbise, özel düğün ve davetlerde kurtarıcımızdır her zaman...Her bayanın dolabında bir tane de olsa mutlaka olmalı. Davet, doğum günü, açılış, kokteyl gibi özel günlerde de rahatlıkla tercih ediyoruz. 2012'de siyah elbiseler çok moda ama bu sefer tek omuzlu olanları...;)
İşte sizin için seçtiklerim;)











İster uzun ister kısa elbise olsun yeter ki tek omuzunu açıkta bırakan bir elbise olsun;) Peki bu tarz bir elbiseyi giyerken nelere dikkat etmeliyiz?;)


Bu tarz elbiseleri giyerken kesinlikle kolye takmamanız gerekiyor ki boynunuz ve omzunuzun güzelliği ortaya çıksın, ben genelde tek omuz kıyafetlerde ya sallantılı küpe kullanırım ya da tek taş küpe takarım. Bileklik ve yüzük kullanacaksanız, elbisenizin modeline göre takmanız şart. 


Mesela Kim Kardishanın kolyeli bu seçimi çok yanlış..Elbise tüm güzelliğini kaybetmiş. Bir de aynı elbisenin sağ resimdeki güzelliğine bakın;) Hem saça hem takılara dikkatinizi çekmek istiyorum!!!

                                     

Saçlarınızı, arkadan at kuyruğu yapmanızı yada sıkı topuz veya dağınık topuz yapmanızı öneririm özellikle gece elbiselerinde...

                          
                                       
 
                                           



Açık saç, elbisenin güzelliğini ortaya çıkarmaz aksine saçlarınızı ön plana çıkarır. Şahsen ben aşağıdaki resimdeki elbiseye odaklanamadım, gözüm fazla yoruldu..;) Kollardaki takıları ise çok fazla buldum..Elbise zaten yeterince taşlı, bir de küpeler off ki ne offff...:)))

Açık bırakıyorsanız da ancak ve ancak arkaya atmanız şartı ile öneririm yada kapalı olan omuzunda herhangi bir işleme yoksa yana getirerek...Yine de benim tercihim değil;)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder