4 Mart 2012 Pazar

Sizin hiç ÖZEL TASARIM AYAKKABINIZ oldu mu?;)

Ne yalan söylim, benim de olmadı:)) Ama bunlar EEEN İDDEALI olanlar...Ben çok isterdim şıkır şıkır, ışıltılı, farklı desen ve motiflerde, yaratıcılığın sınır tanımadığı ayakkabılara sahip olmak...

Fakat sonra düşünüyorum da, olsa bile tasarımcıların elinden çıkma bu çok özel ayakkabılar acaba nerde giyilirdi die;) Sokakta giysen adama gülerler, ancak çok özel kostüm partilerinde olabilir.
İşte sizler için seçtiğim tasarımlardan bir kaçı...

    

Şu ayakkabıya hayran kalmamak mümkün mü? Nasıl bir zekanın ürünüdür, bilemedim;) Oldukça iddalı, çok tarz ve farklı bir ayakkabı...Ya aşağıdakine ne demeli;)
               
                                      
Güneşi, bulutu, şimşeği, yağmuru hepsi bu ayakkabıda...İnsanın içini ısıtan renkleriyle muhteşem bir tasarım.
                                     
Karnınız mı acıktı alın size harika bir hamburger üstelik çok da lezzetli:)
En iştah kabartan cinsinden:) Ya da size farklı bir alternatif: Balık;) İnsan bu balığı yemeye de kıyamaz, haklısınız;)

                                              
Bu özel ve farklı tasarım ayakkabıların çoğu, şov amaçlı yapılmakla birlikte, tasarımcıların ve markalarının tanıtımı için çok iyi bir reklam olduğunu düşünüyorum..

                               

Çok ünlü markaların da çılgın tasarımları var...Bunların başında Alexander McQueen var...
                                  
Mesela bu ayakkabı benim olsa (Allah mı söyletti ne:))) ben bu ayakkabıyı kesinlikle şu şekilde kombinlerdim: Kısacık dapdar mini bir elbise, taşı tuşu olmıcak, düz bir renk olması şart...ya simsiyah olucak ki ayakkabının görkemi ortaya çıksın ya da kahvenin en koyu tonu olabilir ki yine aynı şekilde vurguyu ayakkabıya yapsın...
Şimdi bu kombinle beni gözünüzde bir canlandırır mısınız lütfen:)))

Bu tarz ayakkabıları dünyanın en ünlü pop starlarının da giydiğini görüyoruz..
Bunlardan biri Beyonce... Alain Quilici'nin Skate Botuyla..

                           

Ve Christian Louboutin'in meşhur kırmızı tabanlı, tasarım harikası Metreli ayakkabısı:)))

                               
Roberto Cavalli imzalı bu çok şık ayakkabının ise giyilebilirliği hepsine oranla daha yüksek gibi:))
                                         
Ben, bu tarz ayakkabıların sanat dünyasına hitap eden şov amaçlı ayakkabılar olduğunu bildiğim için giymesem bile evimde mutlaka bir tane olsun diyenlerdenim;)
                                  
Mesela şu sanat harikası ayakkabıyı saatlerce izleyebilirim...;)İşlemelerin güzelliğine bakarmısınız!

Evlilik hazırlığında olanlar işte bu ayakkabı da tam sizlik:))))
                                
Ve bunlar da diğer tasarım harikaları...

                                              

Ben bu modeli çok beğendim, beyaz ayakkabının sade şıklığı, at yelesi detayıyla birleşince ortaya süper bişi çıkmış.

Üstelik bu ayakkabıyı kombinlemek hepsine oranla daha kolay;)

Denizci modasına bire bir uyan bir tasarım, kırmızısı eksik;)
Ponpon detaylı ayakkabılar da çok dikkat çekici...



Onu bunu bilmem bu tasarım harikalarından bir tane istiyorum, haberiniz olsun;))

SEVGİLER;))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder