20 Mart 2012 Salı

Gönüllüyüm, Mutluyum:))

Bugün sizlere 2009 yılından beri aktif olarak gönüllülük yaptığım bir sivil toplum kuruluşu olan Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı'ndan bahsedicem;) Amacım sizi de bu konuda bilgilendirmek ve eğitim konusunda duyarlı nesiller yetiştirip katkıda bulunmanızı sağlamak;)
                                       
Tegv, 23 Ocak 1995 tarihinde Suna Kıraç olmak üzere, eğitimin her şeyin başı olduğuna yürekten inanan bir grup sanayici, yönetici ve akademisyenin girişimi ile "devlet tarafından verilen temel eğitime destek olmak" amacıyla kuruldu.



lköğretim çağındaki çocuklara "okul dışı eğitim desteği" vermeye odaklanan TEGV, yıllar içinde Türkiye'nin eğitim alanında faaliyet gösteren en yaygın sivil toplum kuruluşu oldu. TEGV 2009 yılında Bakanlar Kurulu tarafından "izin almadan yardım toplama" hakkına sahip vakıflardan biri olarak tanındı.

Ben de haftada bir gün 2 saatimi çocuklar için ayırıyorum;) Onlara, Okul dışı eğitim konusunda bir çok farklı etkinlik veriyorum. Hem kendimi geliştiriyorum, hem onlara  aktif öğrenme ortamlarında çok yönlü bir eğitim desteği sağlayarak farklı becerilere sahip olan her çocuğun kendisini ve yeteneklerini keşfetmesine fırsat veriyorum.

İşte size Gönüllü arkadaşlarımla birlikte olduğum bir kaç kare..


                        
                         

Çocuklarımla birlikteyken....;)




Gönüllü eğitimlerinden...
                             
                                         
Eğitim Gönüllüleri'nde Gönüllü Olmak İçin;
  • 18 yaşını bitirmiş olmak,
  • En az lise mezunu olmak,
  • Vakfın amaç, vizyon ve misyonunu benimsemek ve
  • Vakfın belirlediği etkinlik ve fonksiyonlara somut katkıda bulunabilecek eğitim, meslek ve kişilik özelliklerine sahip olmak gerekiyor.
                  

Tegv'in Türkiye'de, 52 öğrenim birimi var. Ben anadolu yakasında Atalar semtindeki İstek Semiha Şakir Öğrenim birimine gidiyorum.
  • TEGV'İ henüz yeni tanımış olanlar varsa sitesini incelemenizi öneririm:  www.tegv.org


SİZLER DE
HAYATIN SADECE ÇALIŞMAK, GEZMEK VE EĞLENMEKTEN İBARET OLMADIĞINI; DUYARLI BİREYLER OLMAK VE YETİŞTİRMEK İÇİN  ELİMİZDEN GELDİĞİNCE SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINDA AKTİF OLARAK YER ALMANIZ GEREKTİĞİNİN BİLİNCİNDE OLUN...
                                                           "GÖNÜLLÜ OLUN..."

                                                                    
                                                              UNUTMAYIN!
                                      "BİR ÇOCUK DEĞİŞİR, TÜRKİYE DEĞİŞİR...!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder