26 Şubat 2012 Pazar

Parfümlerin Gizli Dünyası

"Tek parfümüm olsun ben koksun" diyenlerden olmadım hiç bir zaman...Bilakis her defasında farklı parfümler deneyip keşfetmeye çalıştım parfümlerin gizli dünyasını...;) Üstelik bir tek parfümü bitene kadar da kullanmam hiç, en az 4-5 tane aynı anda kullanırım.

Çünkü parfümlerimin her birinin mevsimi ve sıkılış amacı var. Alışverişe giderken sıktığım kokuyla gece dışarı çıktığım da sıktığım koku aynı değildir mesela...Ya da yaz gecelerinde kullandığım parfümle kış soğunda kullandığım parfüm gibi...

Ben her kokunun bir mevsimi olduğunu düşünenlerdenim. Ağır kokuları yani baharat ve tatlı içerikli parfümleri daha çok kışın tercih ederim. Yazın ağır kokan o parfümlere tahammülüm yoktur. Benim tercihim genellikle çiçek kokuları. Çok nadir olmakla birlikte tatlı kokuları da kullanıyorum. Fresh ve hafif kokuları çok seviyorum.

Parfüm seçimi yaparken teninize uygun olması ve kalıcılığı çok önemlidir. Her parfüm teninize uygun olmaz. Arkadaşım da çok hoş kokuyo dediğiniz parfüm sizin teninize uymayabilir. Temiz bir tene sıkılan parfümün ise kalıcılığı her zaman fazladır. Parfümü sıktığınız yer de kalıcılığı belirler, parfümü bileklerinize, diz kapaklarınızın arkasına, şakaklarınıza sıkarsanız en az 4-5 saat kalır veee tabi ki kıyafetlerinize sıkarsanız 2-3 gün sonra sonra bile o kokuyu alırsınız. Elbiselerim hep parfüm kokar mesela:))) 

Bugünkü yazımda şimdiye kadar beğenerek kullandığım ve sizlere tavsiye edebileceğim tüm parfümleri tanıtıcağım...

Benim vazgeçilmez parfümüm 3 sene önce tanıştığım CHANEL- CHANCE...
Turunçgiller, sümbül, pembe meyve taneleri, susam, yasemin, beyaz çiçekler ve amber esanslarının birleşmesinden oluşan çok fresh, bir o kadar da etkileyici,  nefis bir çiçek kokusu.

                                   
Hala kullanmakta olduğum BURBERRY-BEAT , vazgeçilmezlerim arasına girmeyi başardı.;)

İtalyan mandalinası parfüme çekici, lezzetli ve enerjik bir coşku katıyor. Ayva çiçeği ve tatlı meyveler parfüme neşe,  Seylan Çayı ve İris daha çekici odunsu akortlarla karışarak eşsiz iziyle parfümü daha da vurguluyor.

Genç, modern, enerjik, kendini gösteren, eğlenceli, coşkulu ve canlı bir parfüm...:))
                 

Diğer kullandığım parfümüm ise GIVENCHY- PLAY INTENSE...

İleri Teknoloji ve gümüş mücevher görünümünde bir tasarım ile süslenmiş bir şişe içerisinde yer alan bu parfüm, çiçekçi-ağaçsı-amber bir koku... Üst notalarında pembe biber ve portakal çiçeği, orta notalarında amiris ağacı, tiare çiçeği ve orkide parfüme çekicilik katarken, alt notalarındaki sandal ağacı, paçuli, tonka fasülyesi ve benzoin sıcaklık kazandırıyor.

Çok etkileyici bir parfüm bayanlar...;))              
  
 
                                               


GIORGIO ARMANI CODE SUMMER...Yaz ayı için özel üretilmiş bir seriydi. Şu an
parfümerilerde satılıyor mu bilmiyorum fakat internette satışı var ;)
Bir de klasik Armani Code var, onu da yeni aldım.

Diğer parfümüm CALVIN KLEIN- EUPHORIA...

Çilekli, tatlı ve az baharatlı oryantal bir koku. Çok güzel, cezbedici ve kalıcı ;) Günlük kullanım için ideal fakat ben akşamları kullanmayı tercih ediyorum;) 

Son gözdem ise tesadüfen keşfettiğim ESCADA'nın INCREDIBLE ME parfümü...;)Şişe tasarımı olarakta çok şık...Kokusuna ise diyecek yok;)


Daha önce kullanıpta beğendiğim parfümlerim de var;) Tavsiyerlerimi değerlendirin derim;)


LANCOME- MIRACLE

Yurt dışından aldığım ELIZABETH ARDEN-RED DOOR...
Türkiye'de satışı yok, internetten sipariş verebilirsiniz. Şimdiye kadar kullandığım en güçlü, en etkileyici, en kalıcı her tende güzel kokan muhteşem bir parfüm;) 


Hugo Boss Deep Red ise yıllar önce çok kullandığım bir parfümdü... 

Kullandığım parfümlerin şişe tasarımları da benim için çok önemlidir;) Çarpıcı, farklı ve ilginç tasarımları olan parfümler seçimimi etkiler, tabi kokuyu beğendikten sonra...;) 
BRITNEY SPEARS'ın pembe tasarımlı CURIOUS parfümü ve NINA RICCI'nin PREMIER JOUR
parfümü bunlardan bazıları...;)
Parfümlerinizle Mis gibi, Etkileyici, Enerjik, Capcanlı Günleriniz olsun:))
SEVGİLER;))
                           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder