27 Şubat 2012 Pazartesi

2012 trendi OmBRe SaÇ ve TırNaklar...

Bugün sizlere 2010 yılından beri çok moda olan OMBRE SAÇ ve TIRNAKlardan bahsedicem;)2012'de de hala çok trendler...;)

Ombre, fransızca bir kelime olup "gölge" anlamına gelmekte...Fransa'da ombre denilen bir tekniğin geliştirilmesi sonucunda saçların üst kısımlarından alt kısımlarına inerken, saç renkleri tonunun bir kaç ton açılmasıyla ombre saç yani iki renkli saç oluşuyor;)
Şimdi size ünlülerin ombre saçlarından örnekler...;)




Dikkat ettiniz mi...Bu stilde saç uçlarına verilen ışık çok fazla, saçlardaki ışıltı ve parlaklık hemen göze çarpıyor;)



Aynı zamanda bu saç stiliyle ,her ay kuaför gitme derdine de SON... ;)



Benim de tercihim Ombre Saç ve son bir kaç yıldır bende bu stili kullananlardanım ;) Hem çok doğal hem de çok göz alıcı:)


Tırnaklara gelince...
Gölgeli ojeler yani ombre tırnaklar da 2012'de öne çıkan trendlerden...;)
Yapmanız gereken tek şey ise bir rengin farklı tonlarını almak... ;)




Ben el ve ayak bakımına fazlasıyla önem verenlerdenim, karşımdaki insanda da ilk baktığım yer tırnakları olur;) Temiz ve bakımlı tırnaklar benim için her şeyden daha önemlidir..İlla oje sürülmüş olması da gerekmiyo...Ama itiraf etmeliyim, Ben oje sürmeye bayılıyorum:))) En çok french modelini tercih ediyorum...Siyah, kırmızı ve kahve tonlarındaki ojeleri de çok kullanırım.  Bu sene neon renkler  inanılmaz moda...fosforlu yeşiller, sarılar, maviler, turuncular..bence hepsinden birer tane edinin;)

Ojemin hangi renk olucağını ise giyeceğim kıyafet belirler. 50'ye yakın farklı tonda ojem var:)))


Bunlar da benim ojelerim...:)) Yalnız sizler benim kadar fazla oje tüketmiyosanız bu kadarı aşırı;) Çünkü ojeler uzun süre kullanılmayınca çabuk kuruyup bozuluyor...


  

                                                      
Size de rengarenk ojelerinizle renkli günler diliyorum;)
SEVGİLER;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder