7 Mart 2013 Perşembe

GARDIROP DÜZENLEME TÜYOLARI

Gardırobunuz düzenli midir?
 Benim düzende son nokta diyebilecek kadar...
 
Peki nerde neyiniz var kargaşaya düştüğünüz olur mu?
 5 yıl önce aldığım elbisenin bile dolabımdaki yerini asla unutmam...
 
Bugün sizlere en az benimki kadar düzenli ve özenli bir dolap için gardırop düzenleme tüyoları vereceğim.;)

                                  
Giyinmeyi sevdiğim için çok renkli ve eğlenceli bir dolabım olduğunu söyleyebilirm. Bazen benim de içinden çıkılmaz bir hale gelen dolabım olsa da genelde dolabımda aradığımı hemen bulurum ve nerede hangi kıyafetim var size hemen söyleyebilirm, o yüzdendir ki sürekli farklı şeyler giyinirim..  Tek kıyafetle sonsuza kadar yaşayabilecek biri olmadım:)) 
 
Dolap düzenleme konusundaki son aşamamı ise şu şekilde halletmiş bulunuyorum üstün yaratıcılığımla..;) Genelde askılar konusunda tek renk ve tahta askılardan yana tercih yapılır. Ben ise bunu tamamen aşarak yeni bir yönteme başvurarak yeni almış olduğum renkli plastik askılarla örneğin kırmızılara blazer ceketlerimi, mavilere gömleklerimi, sarılara pantolonlarımı, yeşillere kazaklarımı, siyahlara eteklerimi, beyazlara t-shirtlerimi asarak renkli bir çözüm buldum.
Böylelikle hem renkli bir dolaba sahibim hem de hangi renkte ne olduğunu bildiğim için elimin altından kolayca alabiliyorum;))

         
 
Kazaklarınızı, tshirtlerinizi, ceketlerinizi asla karışık asmayın, ya dediğim askı tekniğini kullanın ya da tshirtleri t-shirtlerle, kazakları kazaklarla vs. asın.
 
Arada bir en çok kullandıklarınızla hiç kullanmadıklarınızın yerlerini değiştirin. Nerede ne var bilin..

Resimdeki askılıklar da benim çok işime yaradı. 5 bölmeye aynı tarz olan kıyafetlerinizi asıp tek bir parça halinde dolabınıza asabiliyorsunuz. Hem dolabımda yer açtı hemde aynı parçaları görmemde çok yarar sağladı. İnternetten sipariş vermiştim. Tavsiye ederim çok memnunum.
                    

Çantalarımı ise resimdeki ahşap askılıklara asıyorum...Bir askılığa 7 çanta rahatlıkla takabiliyorum hem yer işgalinden kurtuluyorum hem hepsi gözümün önünde olduğu için rahatlıkla o gün hangisini alacağımı seçebiliyorum.
 
Dolabınıza tıklım tıkış,  üst üste ezilmiş büzülmüş bir vaziyette çantalarınızı asla koymayın.

Ayakkabı konusu en hassas olduğum konu bir çok bayan gibi...;)) Babetlerim, spor ayakkabılarım, topuklu ayakkabılarım, terliklerim, çizmelerim hepsi kategorilerine ayrılmış vaziyette resimdeki gibiler.. Açık dolaptan yanayım..
              
Ah  unutmadan bir de benim yatak altı hazinem var;) Hani eve hırsız falan girer de giysilerimi çalarsa mümkünatı yok bunları bulamaz...;))

Dolap düzenleme tüyolarım umarım sizlerin de işine yarayacaktır..;)
 
Dolap düzenlemeler hep keyif versin sizlere...;))

1 yorum:

  1. Merhaba yazınızı zevkle okudum ve çok sevdim :) İlham verdiniz teşekkür ederim,
    Doğrusunu söylemek gerekirse oldukça dağınık bir insanımdır, temizdir kıyafetlerim ama hepsi birbirinin içine girecek kadar dağınığım, üşengeçlikten ve vakitsizlikten :) Bahaneler, bahaneler :D
    Bu sebeple dolabımı düzenlemeye karar verdim ancak ilk defa bir yazıda renkli askılar kullanıyorum diyen biri oldu :D dolabımı tamamen boşalttım önce,
    Sevmediğim elediğim çok kıyafet oldu bu arada,
    bu süreçte ise su siteden oldukça yararlanıyorum bir bakın derim mutlaka;
    https://www.tarz2.com/
    İkinci el sitesi ama diğerleri ile kıyaslayıp tercih ettiğim bir sitedir inceleyince demek istediğimi anlayacaksınız :) Aynı zamanda bağış seçeneği de mevcut tabii TOÇEV ile ortaklasa çalışıyorlar.
    Bu benim nacizane önerimdi bir bakin derim :)
    Yeni yazılarınızı ve görüşlerinizi merakla beklemekteyim, sevgilerimle :***

    YanıtlaSil