4 Ocak 2013 Cuma

ZARA 2013 İNDİRİMİ BAŞLADI...

Vee nihayet aylardır beklediğim Zara indirimine kavuştum. 2 ocak çarşamba günü başlayan indirimde ilk saflarda yerimi aldım ve kendime sezondan tam 8 parça aldım:)))

 %50 ve %70 indirim ise 1 hafta sonra başlayacak haberiniz ola...;) Bu indirim %30 kadar olduğu için ben pek bişi anlamadım ama onu kaçırmamanızı öneririm;)

İndirimden aldıklarım,
Sezondan bayıldığım deri etek...
MINI SKIRT WITH LEATHER FRILL
MINI SKIRT WITH LEATHER FRILL

 Yumuşacık yün kabanım...

COAT WITH HIGH COLLAR                     COAT WITH HIGH COLLAR

 
Taşlı loaferlarımı giymek için sabırsızlanıyorumm...
 
STUDDED SLIPPERSTUDDED SLIPPER

Önü sarı taş işlemeli babetimin resmini bulamadım:)

Bu keten basic tshirt'un lacivertini aldım.
PLAIN T-SHIRT

Uzun Hırka

LONG STRIPED CARDIGANLONG STRIPED CARDIGAN
Diğer aldıklarımı Zara'nın sayfasında bulamadığım için paylaşamıyorum;)

Yeni sezondan aldıklarım ise;

 Yün kazak

SWEATER WITH JACQUARD PATTERN

Herkesin bayıldığı zımbalı sneakerlarım..
WEDGE SNEAKER

Kırmızı yarım kol basic boğazlı triko
TURTLE NECK SHORT SLEEVE SWEATER

Gri basic ceket

POINTED-SLEEVE JACKET


Siyah ve gri uzun kollu boğazlı basic triko

TURTLE NECK SWEATER


TURTLE NECK SWEATER

Leopar peplum etek (ben sezonda almıştım fakat şuan indirimden alabilirsiniz)

PRINTED PENCIL SKIRT WITH FRILL

Sezonda siyahını almıştım, binici pantolon şuan indirimde kaçırmayın.
RED COATED BIKER PANTSRED COATED BIKER PANTS

Ha bi de almak için sabırsızlandığım blazer ceketler var, onları da %50 ye girince alacağım;)
COMBINED LEATHER FANTASY BLAZER

FANTASY FABRIC BLAZER WITH ZIPSFANTASY FABRIC BLAZER WITH ZIPS

Umarım size alışverişinizde yardımcı olabilecek fikirler verebilmişimdir, ben bu parçaların hepsinden inanılmaz memnunum,sizlere de tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder