13 Aralık 2012 Perşembe

2013 YILBAŞI GECESİ NE GİYELİM

Hiç kusura bakmayın, kırmızı iç çamaşırı diyerek başlayamicam yazıma..:)) Kırmızı donlara tepkimiz var malum..:)) Eeee hani giydik, tüm yıl ne aşktan ne işten ne eşten yana yüzümüz güldü diyenler...;)) Ah o donlar yok mu..hep o inançlar, ah o inançlar:))
 
Kırmızı iç çamaşırıyla yeni yıla girersek bütün yılımız bolluk bereket içinde güzel geçer falan ya..(!)Yine de severim ben böyle inançları:)))))  Neyse konumuz kırmızı iç çamaşırı değil..:))Siz yine de giyerek başlayabilirsiniz tabi:))
                             
 
Sayılı günler kaldı yeni yıla girmemize..Kırmızı yeni yılın rengidir. Ben severim kırmızıyı, hem sever hem iddaalı bulurum. Kırmızı severler o gece kırmızı elbise giyin derim;) Fikir verir diye sizler için bir kaç bişi seçtim..Yalnız yılbaşında giyeceğiniz renk ve model kadar gideceğiniz mekan da çok önemli..Bunu unutmayın!!!
 
 
 
Resimdeki gibi güzel bir kırmızı takım elbiseyi de tercih edebilirsiniz ?;) Çok şık ve elegan...
 
 
 
Bana kalsa ben allı pullu kırmızıdan yanayım:)))
 
 
 
 
Kırmızı siyah kombinlere de varım;)
 

Veee gece elbiseleri..;) Büyük otellere gitmek gibi bir niyetiniz varsa balo salonları bu gece elbiselerini kaldırır.
 
 
 
 
Kırmızı demişken takıp takıştırın o gece... OooOooOhhhh yeni yıl yeni yıl hop yeni yıl...Yeni bir aşk yeni bir iş yine gülecek bir neden lazım, yeni bir hayat gerisi bayatt aaahh ..Hepsi sizinle olsun:))

 "Sen ne giyeceksin o gece?" diyenler, aklımda bir kaç parça var ama SÖY-LE-MEM;)

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder