3 Haziran 2012 Pazar

VÜCUT SIKILAŞTIRICI KREMLER...

Yaz geldi, mayolar bikiniler şortlar giyeceğimiz şu günlerde daha sıkı ve fit bir vücut için işte size önerilerim...

Benim kullandığım vücut sıkılaştırıcı kremler:

Aynı zamanda Ünlü Sunucu Özlem Yıldız'ın da kullanmış olduğu nemlendirici, Nivea'nın yeni aldığım Q10 Firming Body Lotion Kremi.. Cildi 2 haftada farkedilir şekilde sıkılaştırıyor. Normalde 24 lira, ben 19 liraya aldım indirimden....
Kullanmaya yeni başladım, sonuçları aktarıcam:)


X-TRA Gel'i duydunuz mu bilmiyorum ama gerçekten çok etkili bir krem.. İnceltici, yağ yakıcı ve sıkılaştırıcı özelliğiyle tavsiye edebileceğim ürünlerden;)

 Jel ve kapsül olarak 2 şekilde satılıyor. Ben jelini kullanmıştım.
Tüm seçkin eczanelerdee bulabilirsiniz;) Ürün boyutuna göre fiyatları da değişiyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder