17 Mayıs 2012 Perşembe

ÖRGÜ SAÇ MODELLERİ ve YAPILIŞLARI

Uzun saçta en bayıldığım şeydir örgü...Ben de örgü saçı çok kullanırım. Bu yazımda herkesin evde kolaylıkla yapabileceği örgü modellerine ve yapılışlarına yer verdim;)
İlk olarak mısır örgü saç modeliyle başlayalım;) Ben bu modeli çok sevdim, kendimde de hemen uygulayıverdim, oldukça basit;)



Öncelikle saçlar sıkıca enseden at kuyruğu şekilde tutturulur. Tutturulan bu at kuyruğunu eşit miktarda ikiye ayırıp bu ayırdığımız parçaların kabarması spreyle önlenir. Sağdan bir parça alıp soldaki tutamın içine, yine aynı şekilde soldan bir parça alıp sağdaki tutamın içine aktarılır. Önemli olan çok sıkı bir şekilde örülmesi ve saçların kaymasına izin vermemektir. En sonunda da bir toka yardımıyla sabitlenen saç, mısır örgü tekniğiyle oldukça şık bir görüntüyle karşımıza çıkar;)


Nasıl yapıldığını izlemek isterseniz:
http://www.uzmantv.com/saclara-misir-orgu-nasil-yapilir




Gelelim balıksırtı örgüye.. Bayılırımmmm..;) Rahmetli anneannem çocukken saçlarımı hep balıksırtı yapardı...Resimlerden de gördüğünüz gibi çok hoş bir görünümü var;)



Saçınızı önce sabitleyici sprey sıkıp, ikiye ayırın. Bir taraftaki saçları üçer santimlik tutamlara ayırıp tepeden örmeye başlayın. önde kalan saçlarımızı arkaya tarayarak bir sağ taraftan bir sol taraftan bir ortadan alarak bölüm bölüm devam edip, sağdan sola bu işlemi tekrarlayın. Saçın en ucunda kalan 2-3 cmlik alanı örmeyin. Lastik veya tokayla tutturun.



Nasıl yapıldığını izlemek isterseniz:
http://www.uzmantv.com/saclar-nasil-baliksirti-orulur


Deneyin, görüceksiniz hepsi saçta çok şık duruyo;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder