14 Mayıs 2012 Pazartesi

KADIKÖY'DE ALIŞVERİŞ MAĞAZALARI ;))

Alışveriş benim için gerçek bir çılgınlık...Haftanın 2-3 günü mutlaka kendime yeni bir şeyler alıyorum. Özel olarak bugün alışverişe çıkıyım demem  hiç...Bir yere giderken, gezerken, arkadaşlarımlayken gözüme takılanı beğendiğim şeyleri alanlardanım ben. Şuna ihtiyacım var dediğimi hiç hatırlamam. Mutlaka bir tanede olsa vardır çünkü:))



2 kız kardeş olmanın ve ofisimin de Kadıköy gibi bir yerde olduğu avantajlarını göz önünde bulundurursak, beni daha iyi anlamanızı bekliyorum...;)) 
Kadıköy, giyimin kuşamın her türlü ihtiyacınızın en gözde yeri...Haliyle en moda şeyleri ben burdan sık sık takip edip sizlere aktarabiliyorum;) Kadıköy her bütçeye hitap eden mağazalarla dolu. Bugün sizler için nerelerden uygun fiyata, neler bulabilirsiniz onları yazacağım;)

 

Eğer yolunuz Kadıköy'e düşerse Bahariye KFC'ın sokağı yani ilk sağ sokak girişindeki, sol tarafta kalan ayakkabıcı ve çantacılara kesinlikle bakın derim;) Boydan boya sıralılar zaten, bulamamanızın imkanı yok;) Çok uygun fiyata  çok şık şeyler satıyorlar.

O yokuşun inişinde solda AJDA çantacı vardır...Benim kullandığım çantalarımın çoğu ordan. Hem çok kaliteli hem de çok farklı ve tarz çantalar satar, yılların çantacısı..Fiyat olarak pahalıdır fakat indirim mutlaka yaparlar;) 200'lük çantaya 400 lük etiket koyarlar, 200'e kadar indirirler;)Biraz daha pazarlıkla 150'ye kaparsınız mesela;) Tuzağa düşmeyin;)

İşte bu yazın Ajda çanta modelleri...;)






Elinizin boş çıkma durumu yok;) Mutlaka bişi alırsınız...;) 




Rengarenk modellerle dolu vitrini...ben bayıldım hepsine;)




Şıklık ve farklı tarz arayanlar için yeni keşfettiğim RÜKÜŞ isimli mağaza;) Adına bakmayın içerde çok şık ve kaliteli ürünler var;) Elbiseden, tuniklere, takılardan, şapka ve gece eldivenlerine kadar her şey var;) Altıyol'a giden caddede,Teb  bankası sokağından yani VİŞNE sokaktan hemen içeri girin, sağda görüceksiniz  yeri çok kolay;)

Bahariye Caddesinden yukarı çıkarken sağda kalan TIENDA isimli takı mağazası...Muhteşeeemmm takılar var hem de çok kaliteli..Fiyatları ise ortalamanın az üstü;) Mutlaka uğrayın;) Bu küpelerim ve kolyem ordan...

MI&SO gibi hemen hemen her yerde bulabileceğiniz  ürünleri, üzerine bir de kazık yiyip çıkacağınız mağazayı söylemeden edemeyeceğim:)) Modayı ordan takip edin ama ordan bişi almayın, inanın aynılarını  bir alt sokaklardan çok daha uygun fiyatlara bulabilirsiniz;)


Ben, sezonda Mi&So'da satılan 90 liralık botun aynısını, dediğim KFC sokağındaki ayakkabıcıdan indirimli 35 liraya almıştım;) Sizler de "Akıllı Alışveriş" yapın...;)

                            

ÇİLEK SOKAK, kotçular sokağı olarak da bilinir. Burda da uygun fiyatlara kotlar, bluzlar, gömlekler, elbiseler bulacağınız mağazalar var;) Eskiden daha ucuz olan bu sokaktaki ürünler, tüketici talebi ve yoğunluğu nedeniyle fiyatlarını biraz daha arttırmış durumda...;)



 

Ve son aldığım 3 ayakkabının yer aldığı dükkan;) Altıyol'a giderken Burger King'in karşısında yer alan, karşılıklı 2 camlı standı olan merdivenden inip aşağıda kalan ayakkabıcı...Ben 3 ayakkabıya sadece 170 lira verdim yanında bir de babet hediye ettiler;) Hem şık, hem çok rahat hem de kullanışlılar...;)

Kadıköy'e yolunuz düşerse bu mağazalara mutlaka uğrayın;)

                        


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder